Κριτική για καθαριστικό προσώπου Avon solutions winter

Γειά σας κορίτσια!! τι κάνετε?
Σήμερα θα σας πω πως μου φάνηκε το καθαριστικό προσώπου της Avon solutions winter



Το έχω τελειώσει οπότε πιστεύω ότι έχω σωστή και ολοκληρωμένη άποψη...Να σας πω οτι έχω μεικτή επιδερμίδα δηλαδή στο μέτωπο και μύτη είναι ξηρό και έχω πρόβλημα ξηροδερμίας  και το υπόλοιπο είναι κανονικό οπότε αν έχετε διαφορετική επιδερμίδα μπορεί να έχετε και διαφορετική άποψη...
Να σας πω ότι υπόσχετε ότι καθαρίζει απαλά την ταλαιπωρημένη από τον χειμώνα επιδερμίδα και απομακρύνει τις ακαθαρσίες χωρίς να ξηραίνει την επιδερμίδα...Επίσης ότι περιέχει απαλυντικά και καταπραυντικά συστατικά που χαρίζουν υγιή εμφάνιση στην επιδερμίδα....

Θετικά: 
Έχει αρκετή ποσότητα 200ml
Χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα οπότε διαρκεί πάρα πολύ
Δεν τσούζει στο πρόσωπο
Ξεβγάζεται πολύ εύκολα
Αφήνει μία αίσθηση καθαριότητας

Αρνητικά:
Τσούζει πολύ αν πάει στα μάτια
Αφήνει το δέρμα ξηρό ακόμα και στα σημεία που δεν υπάρχει ξηρότητα
Μετά τη χρήση νιώθεις ένα ελαφρύ τράβηγμα σε όλο το πρόσωπο

Επειδή όπως σας είπα η επιδερμίδα μου χρειάζεται ενυδάτωση σε μένα το συγκεκριμένο προιόν δεν έκανε καλή δουλειά και δεν θα το ξαναπάρω...Νομίζω ότι αυτό που υποστηρίζει το προιόν δηλαδή ότι ανακουφίζει το δέρμα απο την ταλαιπωρημένη απο το χειμώνα επιδερμίδα δεν το κάνει και ούτε ένιωσα τα απαλυντικά και καταπραυντικά συστατικά που υποστηρίζει ότι έχει...Την αίσθηση καθαριότητας που αφήνει νομίζω ότι μπορεί να την αφήσει και ένα απλό σαπούνι...

Αυτά απο μένα..Να σας πω ότι αυτή είναι η δική μου άποψη και δεν σημαίνει ότι θα λειτουργήσει έτσι και σε σας...Επίσης το έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα..

Εσείς το έχετε δοκιμάσει? Αν ναι τι εντύπωση σας άφησε?

0 comments:

Post a Comment